29.8.12

where does personality end and brain damage begin?



Der er et par gange blevet efterspurgt et personligt indlæg, omhandlende "Kiki og Sille" som personer. Allerede i vores første indlæg var vi meget klare omkring hvordan denne blog IKKE skulle omhandle lettere kedelige ting om vores hverdag. Men ved nærmere eftertanke, er det også sjovere at læse en blog hvis man har bare et lille indblik i bloggerens mere private liv.
Jeg har lavet en old-school venindebogs skabelon, så det hele bliver lidt mere overskueligt. Hvis i har flere spørgsmål svarer jeg gerne i kommentarfeltet.

Så here goes:
Navn: Sille
Alder: 18
Bor: Provinsby 20 min. fra byen
Kæreste: Ja, en meget sød én.
Husstand (Stod vist ikke i venindebøgerne, men hell): To søskende, Carla og Anders og én mor og én far.
Yndlingsfarve: Grøn
Yndlingsrestaurant: Noget af det bedste mad har jeg spist på Brasserie Petri, Green Sushi og Bofinger (sidstnævnte beliggende i Paris).
Yndlingsmærke: Jeg vil nok vove at påstå, at min garderobe mest indeholder tøj fra H&M, Zara og andre highstreet mærker - og indimellem lidt dyrere ting. Men havde jeg råd ville jeg nok ty til mærker som Isabel Marant, Stella Mccartney, Philip Lim, Givenchy, Miu Miu, Chloe og mange flere!
Yndlingsblogs: Jeg læser religiøst ManRepeller, og desuden tjekker jeg jævnligt Love AestheticsJak and Jil m.fl.
Beskæftigelse: 3.g i det lokale gymnasium.
Næste rejsedestination: Forhåbentligt London med min klasse, men også gerne en forlænget weekend i Berlin med min kæreste.
Fremtid: Uh, shit's gettin' deep. For at være ærlig har jeg NO clue. Den ene dag vil jeg være akademiker og den næste skal jeg skide på bøgerne og lave noget meget praktisk. Kan forhåbentlig svare om et lille bitte (bitte) år.
Kørekort: JA
Statsborgerskab: Dansk, haha.
In case you're wondering er billedet, som skulle med pga. farverne, fra mine forældres ødegård i Sverige.

Nå lidt rodet indlæg, og i må undskylde mine engelske udbrud engang imellem, men de siger ting så godt!


//Sille 

1 kommentar:

  1. Fedt at det indlæg endelig kom ;-)
    Og er fuldkommen enig i, er det er sku lidt federe at læse en blog, hvor man kender lidt til bloggeren i forvejen :-)

    SvarSlet