31.8.12

Always be yourself, express yourself, have faith in yourself, do not go out and look for a successfull personality and duplicate it.


Så kommer min del af det personlige indlæg. Jeg har brugt samme skabelon som Sille, så det er lidt af de vigtigeste informationer om mig, uden at det bliver en masse unødvendigt vrøvl.


Navn: Kiki
Alder: 17
Bor: Provinsby 20 min. fra byen - samme som Sille.
Kæreste: Ingen
Husstand: En tvillinge-søster, Nikita og begge mine forældre.
Yndlingsfarve: Noget så kedeligt som sort, tror jeg.
Yndlingsrestaurant: Hvis det skal være i Danmark, så må jeg være total mainstream og sige MASH, men derudover har jeg været på de lækreste restauranter i bl.a. Florida og Californien, og desuden elsker de små hyggelige steder i lande som Thailand.
Yndlingsmærke: Hvis det skal være budget-venligt må jeg nok sige klassiskerne som H&M og Zara - derudover har jeg en del Acne som jeg, ligesom stort set alle andre bloggere, synes laver noget af det lækreste (især basic) tøj! Skal vi ud i fuldkommen ønsketænkning, så ville jeg bestemt have det fint med en garderobe fyldt med mærker som Balmain, Stella McCartney, Chloé, Chanel og jeg kunne blive ved.
Yndlingsblogs: Jeg læser egentlig ikke så mange blogs fast, men favoritterne på den daglige Bloglovin liste er blogs som The Fashion GuitarFashiontoast og Love Aesthetics
Beskæftigelse: 3.g på det lokale gymnasium.
Næste rejsedestination: Jeg har en masse løse rejseplaner i øjeblikket, men en weekendtur til Berlin, måske en studietur og ellers en vinterferie med min familie er nok det mest sandsynlige inden for den næste fremtid.
Fremtid: På det punkt er jeg noget nær på bar bund. Hvis jeg skulle vælge lige nu (og tilmed have et snit til det) ville jeg nok søge ind på Statskundskab på KU. Men det er rimelig utænkeligt, og måske også en smule for tørt til mig, så jeg må håbe, at jeg bliver klogere inden for det næste års tid!
Kørekort: Ikke endnu, men er i fuld gang!
Statsborgerskab: Dansk.

Det var så lige det mest (u)nødvendige ting om mig, hvis der er nogle af jer, som undrer jer eller har spørgsmål, så fyrer i bare løs!

//Kiki


1 kommentar: