18.7.12

That Paris exists and anyone could choose to live anywhere else in the world will always be a mystery to me.















En brøkdel af de billeder vi tog, beklageligvis med iPhone, i Paris for et par uger siden. En blandet landhandel med noget af maden (åh maden...), mig, Louvre, Luxembourg haven, Moskeén i Paris og lidt til. Jeg håber i bærer over med billedkvaliteten og mangel på samme. Jeg ville elske at lave en Paris-guide hvis nogen er interesserede?

Man bliver aldrig færdig med den by...

//Sille

3 kommentarer:

  1. Glem alt om billedkvalitet... det er stemningen i billederne, der tæller :) & de er super skønne! En guide til Paris vil være alletiders. Har godt nok selv haft fornøjelsen af at besøge byen én gang, men det kunne jo være, at du kender nogle steder, som ikke er mig bekendt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dit søde svar Michelle. Jeg går fluks igang med at planlægge indlægget!

      //Sille

      Slet
  2. Virkelig skønne billeder! Ser Paris virkelig så eksotisk ud?! (Billede 3 og 7). Skal der ned om en uges tid i fire dage, og glæder mig super meget. Det er mit første visit, og forhåbentlig ikke det sidste ;)
    En Paris-guide ville være fedt :) Og hvad med et indlæg om "Pakkeliste til Paris-tur"?

    SvarSlet