10.7.12

papegøjer m.m







Disse fantastiske (hvis jeg selv skal sige det) ting, købte jeg (blandt andet (paranteser fremmer forståelsen)) da jeg i sidste uge var i Paris med min kæreste. Skoene fik jeg til 60 € og jeg kan faktisk ikke huske hvad bukserne kostede, men på udsalg dét var de! Jeg købte desuden også en ting fra h&m, som jeg glæder mig til at vise jer. Dog tager den sig bedre ud som outfit-post - så den får i senere. Hvad i også kan glæd jer til, er iPhone-billeder fra min tur til Paris, som kommer ligeså snart min kære rejsemakker kan overskue at sende billederne til mig... hmm. Lige nu er jeg på vej ud af døren, for jeg skal nemlig med min familie til vores hus i Sverige, hvor der desværre, IKKE er internet, mobilsignal og ikke desto mindre dårlig blogger-sfære... Vi blogges når jeg kommer hjem.

//Sille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar