8.9.12

out with the old in with the new


Det er efterhånden noget tid siden, at jeg har jeg fået lavet et new in indlæg - så i de næste par dage, får I et par kig på de ting, som har hobet sig op i mellem tiden. Som skrevet på bloggen, holdte vi loppemarked i sidste weekend hvor der røg en hel del tøj - og hvad andet, end at købe noget nyt kan man så gøre? Jeg kunne hvertfald ikke komme i tanke om noget.
De to par bukser viser min kærlighed til bukser med print, som jeg bestemt ikke er alene om at have. Der er simpelthen de lækreste bud i Zara, og jeg kunne snildt have købt mig endnu fattigere i dem. Bukserne til venstre er fra H&M og til højre fra Zara.
Strikken, fik jeg med mig hjem fra loppemarkedet. Det var Silles, men da hun aldrig brugte den tyvstjal jeg den og er allerede ret glad for den! Den er fra H&Ms Diveded afdeling, men højst sandsynlig ikke til at finde i butikkerne mere.

Jeg har mere hvor det kommer fra, så hvis I klikker forbi de næste par dage, får i endnu flere lækkerier at kigge på!
// Kiki

Ingen kommentarer:

Send en kommentar