16.8.12

roomtour #2

 

Der var et fint lys på mit værelse forleden (som desværre ikke kommer helt til sin ret på disse billeder) og i kombination med, at jeg lige havde ryddet op - var det tid til en roomtour.
Sådan noget synes jeg altid selv er sjovt at se på blogs, så her er det!
Jeg har også købt en yderst lækker ting fra Ganni, som kommer på bloggen imorgen.
Jeg har netop i dag haft min første skoledag i tredje g. Hvor tiden dog flyver... Og så er jeg lige nu i korrespondance med min kommune, om et loppemarked jeg er ved at planlægge. Hvis tilladelsen falder, får i selvfølgelig meget mere af vide. Når man er træt af hvor langsomt tingene går på Trendsales, må man tage matter into own hands, og det har jeg i dén grad gjort!

//Sille

6 kommentarer:

  1. for det første: pisse fedt værelse med kant, personlighed og masser af konstraster.
    for det andet er det skide fedt du selv prøver at arrangere et loppemarked!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina. Tak for din søde søde kommentar! Det er virkelig fedt at høre.

      Slet
  2. jeg elsker virkelig dit værelse! At der er farver og personlighed. Jeg er ved at være møg træt af roomtours af værelser, der er helt ens!

    /Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Anna! Det er jeg glad for du synes - mange tak for den fine kommentar.

      Slet
  3. Lækkert værelse! Du har endda også go´ indretnings stil!

    SvarSlet