22.8.12

okay, okay okayyy

okay, okay okayyy

Jeg gjorde det gerne. Altså tog det her sæt på imorgen. Har prøvet at samle lidt af efterårets tendenser i en Polyvore. Eller ihvertfald hvordan jeg håber mit efterår kommer til at se ud modemæssigt. Jeg elsker Nikes samarbejde med Liberty - både i max og i free run modellen. Jeg elsker H&Ms nye efterårskollektion og iøvrigt alt marineblåt, jeg elsker ghettogold og chunky halskæder der får en til at føle sig bare lidt mere Bronx, jeg elsker Marc by Marc Jacobs ure, og jeg elsker leopard-tendensen og jeg håber - til trods for allerede rimelig stor overeksponering, at den trend holder lidt endnu. 

Bukser: Zara, Sko: Nike, Ur: Marc by Marc Jacobs, T-Shirt: H&M, Guldhalskæde: Michael Kors. 

//Sille 

1 kommentar:

  1. Vildt fedt sæt!
    -synes i piger gør det super godt ;-)

    SvarSlet