5.7.12

DIY converse


Et par billeder af mit lille projekt - jeg synes egentlig, at resultatet er ret godt taget i betragtnign af, at jeg super dårlig til stort set alle kreative ting.
Jeg fandt et par gamle converse, som har ligget bagerst i skabet i en evighed og gik ellers i krig. Jeg syens dog, at det er pænest med nitter på begge sider af skoen, så jeg må vente til jeg får en ekstra pose hjem med at få dem rigtig i brug. På det nederst billede, ses også min venindes resultat, som er magen til dog med et par korte converse.
Nitterne er købt på eBay til ca. 20,- for 200 stks. og måler 0,8 cm.

Hvad synes i?
//Kiki

2 kommentarer:

  1. Mega fedt! Det er godt nok billigt! Dem må jeg se at få bestilt!

    //Caroline
    http://bycarolines.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hvilken slags nitter er det? Altså er det nogle man klistre på eller...?
    Elsker idéen! :D

    SvarSlet