22.6.12

white is the new black



Som lovet mit seneste køb - lædervest fra Topshop!
Jeg har i noget tid ledt efter en hvid lædervest, som var til en nogenlunde overkommelig pris. Godt nok måtte jeg gå på kompromis og få en immiteret en af slagsen, men det klarer jeg nu også! 
Fik den af min søde far, som det-var-flot-alle-dine-eksaminer-er-overstået, da vi var til førudsalg i Illum - på trods af, at jeg selvfølgelig kun endte med ting, som ikke var på udsalg.
Jeg har den faktisk allerede på i dag, så mon ikke I kan vente jer et dagens med den i morgen!

//Kiki

2 kommentarer:

  1. Lææækker vest! Ville ønske jeg ogs' havde en far der ville forære mig en :P
    Det er en fin blog du har dig! Du er velkommen til at kigge forbi, hvis du har lyst.

    www.the-flying-rabbit.blogspot.com

    Knus
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gjorde skam heller ikke mig noget!
      Kigger forbi.

      Slet