23.6.12

My country is a America my hometown is Paris

Untitled #6

D. 2 juli drager jeg afsted til Paris med min dejlige kæreste. Turen var min 18års fødselsdags gave fra ham og skal altså udspille sig i Paris. Jeg glæder mig så voldsomt, og er nærmest helt eksalteret. Nå! men nok om Paris, og mere om hvad jeg skal have på i Paris. Jeg har sat en dag af til at planlægge de outfits kufferten skal rumme, og jeg planlægger et sneak peak på min alt for ekstravagante uge (forhåbentligt!). Desuden må jeg så pænt ty til min kæreste når det kommer til dagens dernede. Jeg planlægger iøvrigt lidt indlæg inden jeg tager afsted, som Kiki sikkert vil være så sød at udgive i løbet af den lille uge jeg er væk, hvis ikke jeg finder tid og internet forbindelse dernede! 

Min lille ovenstående collage skulle til for at indlægget ikke blev all talk. (OG så selvfølgelig som undskyldning for at vise de så smukke sneakers fra balenciaga... suk)

Jakken er fra H&M og bukserne fra J-brand.

//Sille

1 kommentar:

  1. Åh, hvor er det et fint outfit!!! Og du har ret: De sneaks er simpelthen for fede - men det er jakken godtnok også!!

    SvarSlet